Субота та неділя- вихідні дні
+38 098 774 37 68

Обмін і повернення

Відповідно до Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживача», нижня білизна входить до переліку товарів належної якості і не підлягає обміну або поверненню, за умови, що вона не є бракованою.

У список потрапляють бюстгальтери, труси, боді, топи, корсети і купальники. Якщо взяти до уваги вимоги гігієни, то це цілком виправдано.

Ми розуміємо, що підбір білизни – це дуже індивідуальний і складний процес. Спеціально для цього робимо заміри  КОЖНОЇ моделі (Ви можете знайти їх в описі на кожній сторінці товару, який Вас зацікавив) і  рекомендуємо обов*язково перед замовленням  порівнювати виміри зі своїми параметрами, щоб підібрати все по розміру.

Коли Ви отримаєте замовлений товар, ми рекомендуємо Вам оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, роблячи огляд в присутності співробітника пошти, повинен переконатися: в якості товару, повноті і коректності замовлення (розмірів, кольору, артикулу і тд) і у відсутності браку.

Якщо Вам не сподобався товар або ж з яких-небудь інших причин Ви не хочете забирати замовлення – необхідно оформити його повернення назад відправнику, сплативши вартість транспортних витрат, які були понесені на транспортування товару до Вас.

Коли Ви забираєте товар з поштового відділення, це означає, що Ви переконалися у коректності замовлення, відсутності браку і повернути / обміняти його ВИ ВЖЕ НЕ ЗМОЖЕТЕ, так як ми виконуємо вимоги Законодавства України відправляючи тільки новий товар.

Бракований товар
Кожна одиниця нашого товару перед відправкою підлягає огляду на предмет браку, тому цей момент зведений до мінімуму. Але все ж, є таке поняття як «людський фактор». Тому, якщо при огляді на пошті Ви побачили, що Вам прийшов бракований товар, необхідно оформити повернення даного товару і написати нам на вайбер, почту або зателефонувати. Ми зробимо Вам заміну товару або повернемо кошти. Все буде здійснено за наш рахунок.

Що не є браком:

Ми дуже  рекомендуємо оглянути товар перед тим як забрати його з поштового відділення.

Яким повинен бути товар при поверненні?
У разі повернення на товарі повиненні бути присутні всі бірки, упаковка товару має бути ціла та непошкоджена.

Чи можна повернути товар з розпродажу?
На жаль, ми не приймаємо повернення цих товарів, через знижки, наданих для придбання.

Також  магазин не несе відповідальності за недоліки, які настали в процесі порушення Споживачем правил користування, зберігання, самостійного транспортування товару.

З повагою, адміністрація інтернет-магазину Vladena.

Долучитись до групи в Viber

Please, enter a valid value